Find en bedre balance

Sammen med vores psykologer og resten af gruppen, får du gennem øvelser og deling af erfaringer, mulighed for at få nye perspektiver på din egen situation og hvad du kunne have behov for, for at sikre en bedre balance og forebygge stress i hverdagen.

I gruppen tages der både udgangspunkt i forskellige temaer relateret til stress og i de udfordringer, du og de andre studerende bringer op. Så du har altså rig mulighed for at få hjælp til lige præcis dét, der er den største udfordring for netop dig og komme i dybden med det.

 

 

Kom med i gruppen

Send en mail til , hvor du skriver, at du vil være med i gruppen Stress.

Vi har brug for følgende oplysninger:

  • navn
  • cpr-nr. (husk at sende fra en krypteret mail – fx din studiemail – når du videregiver dit cpr-nr.)
  • studie
  • postnummer
  • telefonnummer
  • hvilken dato, du ønsker at starte i gruppen

Du vil herefter modtage en bekræftelse på din tilmelding (der kan gå et par hverdage). Bemærk, at det kun er første gang, du deltager, at vi har brug for at vide, om du kommer eller ej.

Gruppen foregår over zoom og du bedes deltage med både kamera og mikrofon. Gruppen er åben, så du kan komme lige præcis det antal gange, du ønsker og har behov for.

Du bedes orientere dig om, hvordan vi behandler dine personfølsomme oplysninger.

  

 

Mødedage

Gruppen mødes online på følgende dage:

 

Maj

Mandag den 6. maj kl. 12.30-14.30

Mandag den 27. maj kl. 12.30-14.30

 

Juni

Mandag den 10. juni kl. 12.30-14.30

Fredag den 28. juni kl. 12.30-14.30

  • Jeg havde mange tanker, svært ved at finde ro og havde ikke overskud til noget som helst. Nu sover jeg bedre og er blevet bedre til at lytte til min krops signaler

    Anna, studerende

Andre relevante tilbud for dig

Workshop om stress

På workshoppen kan du få viden om, hvad stress er, og hvordan det kan forebygges.

 

Online støtte

Med Online støtte kan du få redskaber til at skabe overblik og ro, når du føler dig presset.

 

Pjece om stress

I denne pjece guider vi dig igennem metoder til at finde kilderne til stress i dit liv og minimere deres påvirkning, så du kan føle dig mere ovenpå.